faq / veelgestelde vragen
waar zit dailywok?
dailywok kun je op dit moment in verschillende steden vinden. voor exacte adresgegevens verwijzen we je door naar onze vestigingen overzicht.
bezorgen jullie?
op dit moment doen we niet aan bezorging
kan ik bij jullie reserveren?
je kunt bij ons helaas geen tafel reserveren. ook al is het bij ons erg druk, vaak hoef je niet lang te wachten omdat alle bestellingen zeer snel bereid worden.
kan ik mijn telefonische bestelling doorgeven?
ja, door je bestelling telefonisch door te geven kunnen we je bestelling eerder klaarmaken, zodat je niet of heel kort nog maar hoeft te wachten als je je bestelling komt ophalen.
kan ik de gerechten weer opwarmen?
hoewel het natuurlijk lekkerder is om onze wokgerechten direct te nuttigen, kunnen onze gerechten heel makkelijk opgewarmd worden in de magnetron. het hele bakje kan dan gewoon een paar minuten de magnetron in. de bakjes zijn trouwens zo gemaakt dat ze heel goed de warmte kunnen vasthouden, zelfs tot een uur na bereiding!
hebben jullie een klantenkaart?
je kunt hier meedoen aan ons loyalty programma.
doen jullie aan catering?
voor cateringinformatie kun je het best contact opnemen met catering@dailywok.nl of kijk op onze speciale cateringpagina.
doen jullie aan sponsoring van evenementen of sportclubs oid?
wij staan altijd open voor sponsoringaanvragen. voor meer informatie kan je contact opnemen met info@dailywok.nl
zijn jullie een franchiseorganisatie?
meer informatie over onze franchise mogelijkheden kun je hier vinden.
franchiseinfo
interesse in franchise? klik hier voor meer info
veelgestelde vragen
heb je een vraag? kijk dan eerst bij de veelgestelde vragen!